نفس مامان و بابا

20 هفته و چهار روز

1389/11/5 1:01
نویسنده : مامانی
472 بازدید
اشتراک گذاری
۲۰ هفته و چهار روز گذشت

روزهای شیرین - دلهره- ترس و اضطراب

همه و همه رفتند و ما به نیمه رسیدیم.....

این روزا حس میکنم خوشبخت ترین مامان دنیا هستم

البته این حس توی همه مادرا وجود داره

خدای من نمیدونم چه جوری شکر این نعمت بزرگو بجا بیارممممم

با هر تکون پسرممم دنیام قشنگ تر و رنگی تر میشه

البته تکونای پسرم هنوز خیلی محکم نیس

خیلی اروم.............

من این روزا بدنبال جای اروم و سکوت هستممم

یه گوشه اروم میشینم و منتظر تکونای پسرکم میشمممم

اونم میدونه مامانش منتظرشه

بعد......

اون تکون میخوره و من قند تو دلم اب میشه

پسرمممم دوستت دارمممممممممممممممم

الهی سالم و صالح باشی عزیزکم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)